Wednesday, March 21, 2012

when your gone...


uwawawawa..
cedey.. :'(
aippp..main2 plak..
dis entry bkn nak mlawak ala2 Johara,okay!
dis entry is a serious matter.
dis entry comes straight to my mind bcoz of ysterday text.
at 1.35am, my cell rang.
its my sista..
i just wonder y she txted me..
usually she txt 4 money!haha.the fact!
tp dis morning, its bout smthng..
its bout 1 of her bff had lost of her's daddy..
pity atikah..i dun really noe atikah..
but she's 1 of my sis's bff..
they usually hang out tgther..
so i bit know her..
seriously bila dpt taw bpk atikah meninggal..
aku gila tersentak..
what if the one i love left me??
4 sure aku x kuat! seriously..
Ya Allah, selamatkan insan2 yang aku tersayang dari musibah & bencana.
biarlah jika Allah mahu mencabut nyawa org yg aku sayang dgn cara yg baik & lembut.
InsyaAllah.
so,ptg ni nak melawat Atikah on behalf of my sis yg x dpt pegi since she's in KL..
i go wif Muny ( timok's bff)

p/s: redha lah pemergian yang tersayang.
pasti ada hikmah dari Sang Pencipta
Moga arwah tenang di sana.
Moga arwah cukup amal,jariah & ibadah untuk bertemu Allah
Yang penting doa dari anak-anak yg soleh & solehah.
Amin.
Al- Fatihah.

No comments:

Post a Comment